نوشته شده توسط : ایفانت

 

فرآیند طراحی یک وب سایت خیلی بیشتر از جنبه های فنی مانند برنامه نویسی و ایجاد طرح بندی های جدید است. برنامه ریزی در تمام جنبه های فرآیند برای طراحی یک وب سایت موفق و سودآور باید وجود داشته باشد . اولین گام در برنامه ریزی برای طراحی یک وب سایت تعیین هدف صفحه وب است. آیا شما می خواهید آن را به طور مستقیم برای افزایش فروش محصولات یا خدمات مورد استفاده قرار دهید یا اینکه برای بر سر زبان انداختن یک نام تجاری و یا ارائه یک برنامه کاربردی آنلاین میخواهید سایت طراحی کنید؟ هنگامی که شما بر روی هدف اصلی وب سایت خود تمرکز میکنید می توان آن را به اهداف مشخص شده نزدیک کرد و بعد تصمیم به طراحی سایت گرفت.







تعیین هدف ، اصلی ترین موضوع



ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید ، در چه زمینه ای میخواهید فعالیت کنید ؟ مشتریان شما چه کسانی خواهند بود ؟ هدف شما از طراحی سایت و سئو  چیست ؟ بازار کسب و کار شما چطور است و.... ، سپس با توجه به بودجه خود استراتژی های مناسبی را هدف گذاری کنید و ببینید آیا هزینه ای که میکنید به نتیجه خواهد رسید یا خیر ؟ آیا میخواهید هزینه شما به سرعت بازگردد یا میتوانید سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهید ؟









ترکیب استراتژی های بازاریابی


از تمامی استراتژی های بازاریابی مانند سئو ، جوامع مجازی ، طراحی گرافیکی و... در کنار هم بهره ببرید . اگر تنها روی سئو کار کنید و اهمیتی به جوامع مجازی و طراحی سایتتان ندهید ممکن است در نتایج گوگل رتبه های بالایی داشته باشید اما به هیچ وجه نمیتوانید فروش خوبی داشته باشید . بازدید کننده های زیادی خواهید داشت اما برای تبدیل بازدید کننده به خریدار نیاز به طراحی گرافیکی و خوب دارید ، در کنار اینها نیاز به جمع کردن طرفدار و علاقه مند نیز خواهید داشت که بهترین راه برای بدست آوردنش استفاده از جوامع مجازی مانند فیکس بوک است.








توسعه یک طرح تمیز و جذاب



طرح سایت باید استراتژی خود را منعکس کند و بدیهی است که باید کاربر پسند و یا حداقل قابل استفاده برای بینندگانی که قصد خرید دارند باشد. در اکثر سایتها باید یک نقشه از سایت برای آسان تر شدن کار برای کاربران ایجاد کرد تا برای حرکت در سایت به خصوص اگر سایت بزرگ و دارای صفحات زیاد باشد راحت باشند. اما مهمترین موضوع این است که سایتتان با موتور جستجو روابط دوستانه داشته باشد. سایت علاوه بر جذابیت برای کاربران باید برای موتورهای جستجو که منبع اصلی بهینه سازی به حساب می آیند نیز به راحتی در دسترس باشد. SEO یا بهینه سازی موتورهای جستجو بزرگترین استراتژی حال حاضر در هنگام طراحی یک وب سایت به حساب می آید و دلیل آن نیز استفاده مردم از موتورهای جستجو میباشد.






در حالی که طراحی یک صفحه وب را انجام میدهید باید در ذهن داشته باشید از چه روش هایی استفاده خواهید کرد تا ترافیک خوبی در وب سایتتان ایجاد کنید میتوانید از بنر های تبلیغاتی و یا سایر تبلیغات استفاده کنید همچنین می توانید از SEO یا بهینه سازی موتور جستجو برای ایجاد ترافیک رایگان بهره ببرید و در رتبه بندی سایتتان نتایج خوبی ببینید.  رسانه های اجتماعی نیز می تواند یک ابزار عالی برای ادغام استراتژی هایتان باشد و برای به انجام رساندن اهداف سایت شما کمک زیادی انجام دهد.


منبع: مقاله ی   فرایند طراحی وب سایت چیست؟ از سایت ایفانت




:: برچسب‌ها: طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی سایت ارزان، سئو، برندینگ، بازاریابی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: